مشارکت های سرمایه ای

طرح مشارکت های سرمایه ای

یکی از اصلی ترین دغدغه های فعلی جوانان ایرانی موضوع اشتغال پس از اتمام تحصیلات است . قشر عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهها پس از اتمام دوران تحصیلات و کسب مدرک تحصیلی در رسیدن به کسب و کار مورد دلخواه خود عاجز مانده و مجبور به انجام فعالیتهایی هستن که نه به آن علاقه ای داشته و نه آینده ای برای خود در آن حرفه متصور هستند . متاسفانه دانش کسب شده در دانشگاه برای کسب کار را هیچگاه به کار نگرفته و مجبور به انجام فعالیتهایی خارج از موضوع تحصیلات خود هستند .
از طرفی با مشکلات عدیده اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی روز به روز ارزش پس اندازها و داراییهای مردم کاهش یافته و دیگر سرمایه های خرد برای راه اندازی کسب و کار کفایت نمی کند . برای راه اندازی کسب و کار در فضای اقتصادی فعلی کشور باید سرمایه های کلان داشت و جوانان امروزه از داشتن این مقدار سرمایه عاجز هستند .


سومین موضوع عدم آگاهی اکثر قریب به اتفاق جوانان ایرانی به قوانین و مقررات تجاری و قوانین مدنی کشور است و این موضوع باعث ترس و هراس و عدم اعتماد به یکدیگر در راه اندازی کسب و کار جدید و مراودات تجاری می گردد . احداث صنعت با ارائه طرحی جامع و کارا برای راه اندازی کسب و کارهای سود ده و ایجاد بنگاههای اقتصادی فعال از محل گرد آوری سرمایه های خرد و کنار هم ایستادن جوانان تحصیلکرده و متخصص و ایجاد تیم های تخصصی برای کسب و کارهای جدید ، تلاش می کند تا خلائ های موجود در این زمینه را پوشش داده و با داشتن سابقه طولانی در احداث واحدهای صنعتی ، تمام دانش و تجربه خود را در اختیار علاقه مندان به سرمایه گذاریهای مشترک صنعتی قرار دهد .

مراحل مشارکتهای سرمایه ای

ما کمک می کنیم تا متخصصان جوان با سرمایه های خرد خود به کمک یکدیگر کسب و کار دلخواه خود را در قالب یک شرکت آغاز نموده و مسیر شروع آن را به صورت اصولی شروع و طی نمایند و از صفر تاصد این اقدام حمایت کامل و جامع خواهیم نمود به شکلی که صاحب و مالک قانونی کسب و کار خود بوده و با میل و رقبت در واحد تولیدی خود به فعالیت اقدام نمایند . برای آشنایی بیشتر با چگونگی این طرح به فرآیند اجرایی آن مراجعه نموده و یا با ارسال پیام برای احداث صنعت از توضیحات لازم کارشناسان مربوطه بهره مند شوید .
(( مالک کسب و کار خود باشید ))